گردان‌ های شهید عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس، صحنه‌های جدیدی از هدف قرار دادن نیرو‌های رژیم اشغالگر را در جریان نبرد‌های شدید شمال شرق بیت حانون در شمال نوار غزه به صورت تصویری ثبت کرد.
کد خبر: ۱۴۵۰۱۸۶
تعداد بازدید : 79

این کلیپ نشان می‌دهد که یکی از رزمندگان مقاومت، تانک مرکاوا را تا نزدیک شدن به موقعیت خود زیر نظر گرفته و سپس با شلیک یک فروند موشک یاسین ۱۰۵، آن را کاملا منهدم می‌کند.

این صحنه‌ها همچنین نشان می‌دهد که رزمندگان مقاومت یک بولدوزر D۹ را با گلوله یاسین ۱۰۵ از فاصله نزدیک هدف قرار دادند که باعث آتش گرفتن آن شد.

گردان‌های القسام دیروز دوشنبه، صحنه‌هایی از هدف قرار دادن مقر ارتش رژیم اشغالگر و مقابله رزمندگان با خودرو‌های نظامی در حال نفوذ به اطراف مرکز پزشکی الشفا در شهر غزه را پخش کردند.

رزمندگان القسام، خودرو‌های نظامی رژیم صهیونیستی را از فواصل مختلف با گلوله‌های «یاسین ۱۰۵» هدف قرار دادند که این خودرو‌ها به دقت مورد اصابت قرار گرفتند و در آتش سوختند.

این صحنه‌ها نشان می‌دهد که رزمندگان القسام مقر فرماندهی و کنترل رژیم اشغالگر را با گلوله‌های کالیبر ۱۲.۷ ضد استحکامات هدف قرار دادند و حداقل دو نظامی را زخمی و یکی از هواپیما‌های اشغالگر را که در منطقه در حال پرواز بود، رهگیری کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها